“Δεν προλαβαίνω να μαγειρέψω”. 5 ιδέες που θα σε σώσουν

Μπορείς να ακούσεις το άρθρο και εδώ:

 

 

Αν έβγαζα 1 ευρώ για κάθε φορά που είπα αυτό τον μήνα ” δεν προλαβαίνω να μαγειρέψω” θα πήγαινα χαλαρά ένα τρίημερο σε ορεινό προορισμό.

΄Τα έβαλα κάτω λοιπόν και βρήκα μερικές ιδέες να το διαχειριστώ. Σε αυτό το άρθρο, σου προτείνω 5 tips που θα σε βοηθήσουν πολύ τις στιγμές που δεν έχεις ούτε χρόνο ούτε όρεξη για μαγείρεμα.

 

Inside Story:

Πρόσφατα πήρα μια μεγάλη απόφαση για την επαγγελματική μου εξέλιξη. Αποφάσισα να ανοίξω επιτέλους τον δικό μου χώρο, το δικό μου διαιτολογικό γραφείο.

Όπως είναι φυσικό, το νέο αυτό ξεκίνημα είναι γεμάτο ανάμεικτα συναισθήματα.

Είμαι χαρούμενη, ενθουσιασμένη, ανυπομονώ και παράλληλα αγχώνομαι και φοβάμαι γιατί όλα είναι πολύ καινούργια.

Μέσα σε αυτό τον πανικό της δουλειάς και της ταυτόχρονης ετοιμασίας του καινούργιου γραφείου η φράση που έλεγα σχεδόν καθημερινά ήταν: δεν προλαβαίνω να μαγειρέψω.

Ναι…έτσι ακριβώς!

Προς κάθε έναν εκεί έξω που δεν προλαβαίνει να βάλει την διατροφή του σε σειρά…σε νιώθω απόλυτα.

Οι συνήθειες στην διατροφή μου έχουν αναταραχτεί.

Σταμάτησα να πηγαίνω στην λαϊκή, το οποίο μου κοστίζει πολύ σε ποικιλία και ποιότητα φαγητού.

Παραλείπω γεύματα με αποτέλεσμα να τρώω όταν πια πεινάω πολύ ό,τι βρω πιο εύκολο.

Παραγγέλνω απέξω συχνότερα και έχω μονίμως την ανάγκη για κάτι γλυκό.

Κάνεις κι εσύ τις παραπάνω επιλογές;

 

Στην αρχή ήμουν αυστηρή με τον εαυτό μου. Είμαι Διαιτολόγος στο κάτω κάτω, πρέπει να ανασκουμπωθώ και να τρώω ξανά σωστά.

Σου θυμίζει κάτι η φράση: “πρέπει να τρως σωστά οπωσδήποτε” Αυτό το αίσθημα ενοχής επειδή ξέφυγες;

Μήπως κάθε φορά που αφαιρείσαι λίγο από το πρόγραμμα σου, ή από τις συνήθειες σου, λόγω μιας ξαφνικής αλλαγής, αισθάνεσαι πως ό,τι έχτιζες στην διατροφή σου καταρρέει;

Είμαι εδώ λοιπόν για να σου πω ότι, δεν καταρρέει τίποτα, δεν έχεις αποτύχει σε τίποτα.

ΜΠΟΡΕΙΣ να βρεις ξανά την ισορροπία σου στο φαγητό.

Στο σημερινό άρθρο λοιπόν θα μοιραστώ μαζί σου τα πιο απλά βήματα που μπορούσα να φανταστώ για να ξεκινήσω σιγά σιγά να τρώω και πάλι καλύτερα.

Είναι δοκιμασμένα και στα συνιστώ ανεπιφύλακτα.

 

 

1ο Κάποια έτοιμα φαγητά είναι απαραίτητα

Όπα, μισό λεπτό… Δεν εννοώ το delivery,  αν και θα το πιάσουμε κι αυτό το θέμα.

Υπάρχουν έτοιμα τρόφιμα στο supermarket που μπορούν κυριολεκτικά να σε σώσουν. Όταν δεν έχεις χρόνο το πρώτο πράγμα που ξεχνάς είναι να κόψεις αυτή την καημένη την σαλατούλα.

Κανένα πρόβλημα. Υπάρχουν ένα σωρό επιλογές έτοιμης σαλάτας, πλυμένης, κομμένης και συνδυασμένης. Απλά το αναποδογυρίζεις μέσα στο μπολ σου.

Από το να μην καταναλώσεις καθόλου λαχανικά, πίστεψε με, αυτές οι επιλογές είναι μια χαρά.

 

tips-geonutrition

2ο Ποιο φρούτο;

Αχ, αυτό το μήλο που το βάζεις στην τσάντα και κάνει το σπίτι-δουλειά και τούμπαλιν καθημερινά.

Μην το κρύβεις στην τσάντα. Βάλε το σε σημείο που θα το δεις σίγουρα.

Δίπλα από τον υπολογιστή σου, στο τραπέζι της κουζίνας, ακόμα και μέσα στο αμάξι. Να κι ένα καλό της κίνησης στην Αθήνα. Προλαβαίνεις να φας ολόκληρη φρουτοσαλάτα στο μποτιλιάρισμα.

 

3ο Βρες τα εύκολα σου φαγητά

Όλοι μας έχουμε ένα εύκολο φαγητό. Αυτό που φτιάχνεται με 2,3  υλικά που πάντα υπάρχουν στο σπίτι, μας ικανοποιεί και αισθανόμαστε ότι να, κάπως μας φροντίσαμε.

Για εμένα είναι οι ομελέτες, τα μανιτάρια στο τηγάνι και τα μακαρόνια. Και τα 3 είναι εύκολα στην παρασκευή, γίνονται με απλά υλικά και γρήγορα. Και ναι, τα μακαρόνια είναι οκ. Είναι πιο οκ από το να τρως συχνά burger, σφολιατοειδή ή έτοιμα noodles.

 

 

4o To delivery μπορεί να είναι μια έξυπνη λύση

Καλώ ή κακώς το delivery έχει γίνει κάτι παραπάνω από πραγματικότητα. Έχει γίνει αυτονόητο. Αν και στο παρελθόν πάσχιζες να βρεις κάποιο φαγητό που δεν περιλαμβάνει ψωμί, γύρο και πεπερόνι, πλέον υπάρχουν απίστευτες επιλογές, υγιεινές και πολύ γευστικές.

Ειδικά αν περνάς περιόδους που παραγγέλνεις συχνά, καλό είναι να εντοπίσεις 2, 3 μαγαζιά που φτιάχνουν πιο ισορροπημένα γεύματα.

Αυτά μπορεί να είναι: τα κλασσικά λαδερά, όσπρια και ψάρι που δεν έχεις τον χρόνο να φτιάξεις, φαλάφελ, σαλάτες με υλικά όπως ζυμαρικά, κοτόπουλο ή σολομό, τορτίγιες και αραβικές με την γέμιση που θες κι ένα σωρό άλλες γεύσεις που μπορείς να δοκιμάσεις.

 

 

5ο Μην πεις το νερό, νεράκι

Είναι πολύ συνηθισμένο να ξεχνάμε την ενυδάτωσή μας όταν το πρόγραμμα της καθημερινότητας δυσκολεύει. Καταλαβαίνω απολύτως γιατί δεν θες να πίνεις πολύ νερό όταν είσαι όλη μέρα στο δρόμο και στο αυτοκίνητο.

Σε αυτή την περίπτωση θα σου πρότεινα να καταναλώνεις περισσότερα φρούτα, για να ενυδατωθείς και οπωσδήποτε θυμήσου το νερό τις ώρες που είσαι στο σπίτι, χαλαρά, στον καναπέ. Βάλε το μπουκάλι μπροστά σου.

 

tips-geonutrition

 

Αυτά τα 5 tips είναι εντελώς ανώδυνα. Δεν χρειάζονται κόπο, δεν κλέβουν από τον χρόνο σου, δεν αισθάνεσαι ότι ξέφυγες κι όλα καταρρέουν. Αντιθέτως,  καταφέρνεις να σε φροντίσεις, ειδικά τις πιο απαιτητικές περιόδους σου.

 

Τα δοκίμασες; Σου ταίριαξε κάποιο από αυτά; Πολύ θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σου στα σχόλια ή σε προσωπικό μήνυμα στο @geonutrition

 

 

 

Sharing is caring

Recommended Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.