4 τρόποι να μειώσεις θερμίδες χωρίς να φας λιγότερο

Όλοι ξέρουμε ότι για να χάσουμε τα περιττά κιλά πρέπει να μειώσουμε την ποσότητα του φαγητού που τρώμε.

Κι αν σου έλεγα ότι μπορείς να μειώσεις τις θερμίδες που προσλαμβάνεις  χωρίς να τρως λιγότερο;

Μάθε πως στα 4 tips που ακολουθούν:

 

1.Αύξησε τα λαχανικά στο πιάτο σου

Τα λαχανικά δεν είναι μόνο άνοστες σαλάτες όπως νομίζουμε. Υπάρχει τεράστια ποικιλία από είδη, τρόπους να τα μαγειρέψεις και γεύσεις να δοκιμάσεις.

Ένα κόλπο για να αυξήσεις τα λαχανικά στο πιάτο σου είναι το εξής: σκέψου το φαγητό που θέλεις να μαγειρέψεις και μετά ποιο λαχανικό θα του ταίριαζε.

4-tips-for-weight-loss-geonutrition

Για παράδειγμα αν θέλεις να φας ρύζι με μπιφτέκια:

Βάλε λιγότερο ρύζι και πρόσθεσε έτοιμο mix λαχανικών με καρότο, καλαμπόκι, φασόλια στο ρύζι ή δικά σου φρέσκα λαχανικά όπως πιπεριά, καρότο κ.α.

Αν πάλι θέλεις να φας λαδερό φαγητό ή όσπριο, μπορείς πάντα να συνοδεύσεις το φαγητό με βραστά κουνουπίδι ή μπρόκολο, χόρτα ή την αγαπημένη σου σαλάτα

Κάθε γεύμα στο οποίο προσθέτεις λαχανικά και παράλληλα αφαιρείς μια ποσότητα από αμυλούχο τρόφιμο αυτόματα έχει λιγότερες θερμίδες, περισσότερο νερό και φυτικές ίνες.

 

2. Νερό πριν το γεύμα

Είναι καλό για το στομάχι μου να καταναλώνω νερό πριν ή κατά την διάρκεια του γεύματος; Είναι κάτι που με ρωτάτε πολύ συχνά.

4-tips-for-weight-loss-geonutrition

Ένα ποτήρι νερό πριν το φαγητό σίγουρα δεν είναι αρκετό ώστε να δημιουργήσει στομαχικές διαταραχές ή να μας φουσκώσει. Είναι αντιθέτως ικανό να μας ξεδιψάσει, σε περίπτωση που ένα μέρος της πείνας είναι απλά δίψα και αφυδάτωση.

Δοκίμασε λοιπόν να πιεις ένα ποτήρι νερό πριν το γεύμα σου και παρατήρησε την ποσότητα του φαγητού που θα καταναλώσεις.

Από μελέτες φάνηκε ότι αυτή η τεχνική μειώνει κατά 13% την ποσότητα του φαγητού που θα φάμε τελικά.

 

3. Χρησιμοποίησε μικρότερα πιάτα

Είναι κάτι που θυμίζω στους πελάτες, αλλά και στον εαυτό μου πολύ συχνά. Ένα μεγάλο πιάτο χρειάζεται περισσότερο φαγητό για να γεμίσει.

Και όλοι ξέρουμε ότι θέλουμε μπροστά μας ένα γεμάτο πιάτο όταν πρόκειται να φάμε.

Κάνε το εξής πείραμα: γέμισε ένα μεγάλο πιάτο με το φαγητό που θέλεις να φας. Και τώρα μετέφερε όλη αυτή την ποσότητα φαγητού σε ένα μικρότερο πιάτο.

Πόσο γεμάτο είναι; Θέλεις να φας πράγματι τόσο πολύ; Ποιες είναι οι πιθανότητες να γέμιζες αυτό το μικρό πιάτο τόσο πολύ εξαρχής;

4-tips-for-weight-loss-geonutrition

Εξίσου σημαντικό είναι να καταναλώνουμε τα γλυκά με μικρότερο κουτάλι ή πιρούνι.

Αν και η ποσότητα του φαγητού παραμένει ίδια, θα σε πάρει περισσότερη ώρα να το  καταναλώσεις με μικρότερο κουτάλι, άρα μειώνονται οι πιθανότητες να βάλεις και δεύτερη μερίδα.

Αυτά τα tricks ακούγονται σαν να θέλεις να ξεγελάσεις ένα μικρό παιδάκι. Κι όμως, η εικόνα του φαγητού και η αντίληψη της ποσότητας που τρώμε είναι κάτι με το οποίο μπορούμε να πειραματιστούμε και έχει αποτέλεσμα

 

4. Φάε αργά

Από τις πιο σημαντικές συμβουλές που θα μπορούσα να σου δώσω.

Είναι μια απλή συνήθεια κι όμως κάνει την διαφορά στον τρόπο που τρώμε.

Τρώγοντας αργά δίνω χρόνο στις ορμόνες υπεύθυνες για τον κορεσμό να επικοινωνήσουν με τον εγκέφαλό μου για να συνειδητοποιήσει  ότι χόρτασε.

Προσπάθησε να ολοκληρώσεις το γεύμα σου μέσα σε 15 με 20 λεπτά, χωρίς αντιπερισπασμούς.

Υπάρχει η πιθανότητα να μη το φας καν όλο, καθώς θα έχεις ήδη χορτάσει

 

 

Μπορείς να μειώσεις τις θερμίδες στο πιάτο σου, χωρίς να φας λιγότερο και να αισθάνεσαι πείνα. Δοκίμασε αυτά τα 4 tips και μοιράσου μαζί μας το αποτέλεσμα που είχαν για εσένα.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s