Δροσερή γρανίτα νεκταρίνι

Jump to Recipe

 

 

Φτιάξαμε μαζί παγωτό μόνο με 2 υλικά και ελάχιστες θερμίδες.

Τώρα ήρθε η ώρα για την πιο νόστιμη και υγιεινή γρανίτα νεκταρίνι που έχεις δοκιμάσει

 

Σπιτική γρανίτα λεμόνι
Check out this recipe
spitiki-granita-lemoni-geonutrition

 

Πόσες φορές έχουν ξεμείνει στο ψυγείο σου (ή έξω από αυτό) φρούτα που ωρίμασαν και οριακά θα αρχίσουν να χαλάνε;

Δεν χρειάζεται να πετάξεις τίποτα. Όπως έχουμε πει, προσπαθούμε να μειώσουμε την σπατάλη φαγητού.

Μπορείς να εκμεταλλευτείς τα ώριμα φρούτα και την φυσική τους γλύκα για να φτιάξεις μια υγιεινή γρανίτα.

Χωρίς ζάχαρη ή άλλη γλυκαντική ουσία, με τις θερμίδες και τις βιταμίνες ενός φρούτου

 

σπιτικη-γρανιτα-νεκταρινι-geonutrition

 

Πάμε να δούμε τα υλικά:

  • 2 νεκταρίνια ώριμα (ή ροδάκινα ή βερίκοκα)

Μέθοδος παρασκευής:

Το ιδανικό θα ήταν να έχεις σκεύη για ατομικά παγωτάκια (όπως στην φωτογραφία). Διαφορετικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα πλαστικό ποτηράκι στο οποίο θα στηρίξεις ένα κουταλάκι ή ξυλάκι.

  1. Πλένεις και ψιλοκόβεις τα φρούτα. Σου προτείνω να αφήσεις την φλούδα, για extra φυτικές ίνες.
  2. Ρίχνεις τα φρούτα στο μίξερ. Στο σημείο αυτό μπορείς να προσθέσεις 2 κ.γλυκού ζάχαρη αν θέλεις να γίνει πιο γλυκό.
  3. Αδειάζεις το μείγμα στις θήκες και το βάζεις στην κατάψυξη.

 

 

Γρανίτα νεκταρίνι

Prep Time 3 hrs
Course Dessert
Servings 4

Ingredients
  

  • 2 νεκταρίνια ώριμα (ή ροδάκινα ή βερίκοκα)
  • ελάχιστη ζάχαρη ή μέλι (προαιρετικά)

Instructions
 

  • Πλένεις και ψιλοκόβεις τα φρούτα. Σου προτείνω να αφήσεις την φλούδα, για extra φυτικές ίνες.
  • Ρίχνεις τα φρούτα στο μίξερ. Στο σημείο αυτό μπορείς να προσθέσεις 2 κουτ. γλυκού ζάχαρη αν θέλεις να γίνει πιο γλυκό.
  • Αδειάζεις το μείγμα στις θήκες και το βάζεις στην κατάψυξη για 3 ώρες τουλάχιστον μέχρι να παγώσει καλά.
Keyword γρανίτα

 

 

Καλή Απόλαυση!  

 

 

Sharing is caring

Recommended Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Recipe Rating