Ομορφιά σημαίνει Υγεία

Η πραγματική ομορφιά πηγάζει από μέσα μας.

Οι τροφές που τρώμε για την προστασία της υγείας μας, η άσκηση για να βελτιώσουμε το σώμα μας και καθετί που κάνουμε για να φροντίσουμε τον εαυτό μας είναι τα στοιχεία που μας χαρίζουν την ξεχωριστή μας ομορφιά.

Το μυστικό κρύβεται σε απλές καθημερινές συνήθειες και διατροφικές επιλογές που μας βοηθούν να αναδείξουμε την ομορφιά που κρύβεται μέσα μας.

Ποιά είναι τα τρόφιμα-σύμμαχοι της ομορφιάς:

Φρούτα & Λαχανικά για λαμπερή επιδερμίδα

Οι αντιοξειδωτικές ουσίες, οι βιταμίνες και τα μέταλλα που περιέχονται στα φρούτα και τα λαχανικά εμποδίζουν την καταστροφή του κυττάρου και προστατεύουν την άμυνα του οργανισμού ενώ το περιεχόμενο νερό ενυδατώνει τον οργανισμό.

Tips: Επιλέξτε έντονα κόκκινα, πορτοκαλί φρούτα και πράσινα φυλλώδη λαχανικά που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, βιταμίνη C, βιταμίνη Ε και καροτενοειδή όπως:

εσπεριδοειδή, πολύχρωμες πιπεριές, φράουλες, καρότα, κολοκύθα, σπανάκι, σέσκουλα

Δυνατά και Πλούσια Μαλλιά:

-Ψευδάργυρος

Συμβάλλει στην παραγωγή κερατίνης, της δομικής πρωτεΐνης των μαλλιών και των νυχιών. Πηγές πλούσιες σε ψευδάργυρο είναι το κόκκινο κρέας, τα αυγά, τα θαλασσινά (κυρίως στρείδια), τα ψάρια, τα δημητριακά ολικής και τα όσπρια

long-hair

-Σίδηρος

Η έλλειψή του είναι από τα πιο συχνά αίτια της τριχόπτωσης και της αδύναμης τρίχας. Ζωικά τρόφιμα όπως το κρέας, τα πουλερικά το συκώτι και τα ψάρια περιέχουν τον αιμικό σίδηρο που είναι η καλύτερα απορροφήσιμη μορφή του. Εξίσου καλές πηγές είναι και τα όσπρια, τα δημητριακά ολικής και οι ξηροί καρποί που περιέχουν τον μη αιμικό σίδηρο.

Tips:

  • Για καλύτερη απορρόφηση του σιδήρου αποφύγετε την ταυτόχρονη κατανάλωση των παραπάνω πηγών με γαλακτοκομικά, καφέ ή τσάι διότι ανταγωνίζονται την δράση του σιδήρου
  • Σε φυτικές πηγές σιδήρου (όσπρια, δημητριακά κτλ) προσθέστε πηγή βιταμίνης C για μέγιστη απορρόφηση (πχ: φακές με λεμόνι, γίγαντες φούρνου με πιπεριές)

Ασβέστιο για γερά νύχια

Βοηθά στην ενδυνάμωση των νυχιών ενώ η έλλειψή του φαίνεται από τα λεπτά και εύθραυστα νύχια. Τρόφιμα πλούσια σε ασβέστιο είναι τα γαλακτοκομικά, τα πράσινα σκουρόχρωμα λαχανικά, τα όσπρια και τα μικρά ψάρια (που καταναλώνονται με το κόκαλο)

milk-and-dairyTips:

  • Η βιταμίνη D ενισχύει την απορρόφηση του Ασβεστίου γι’ αυτό επιλέξτε λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός και η σαρδέλα ενώ προτιμήστε δημητριακά που αναγράφεται ότι έχουν εμπλουτιστεί με βιταμίνη D
  • Ενώ το ασβέστιο βρίσκεται στα γαλακτοκομικά το λίπος εμποδίζει την απορρόφησή του επομένως προτιμήστε γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών

 

Να θυμάστε: Ομορφιά σημαίνει υγεία

Η υγιεινή διατροφή, ο επαρκής ύπνος και η άσκηση βελτιώνουν τόσο την εξωτερική μας εμφάνιση όσο και την ψυχολογία μας και έτσι φαινόμαστε και νιώθουμε ακόμα πιο όμορφοι!

 

Θέλεις να μαθαίνεις πάντα πρώτος ό,τι ανεβαίνει;

Κάνε κλικ ΕΔΩ και θα σε κρατάω ενήμερο 😉 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s