2 βήματα για να ελέγξεις τον χρόνο

xrono-diatrofi-geonutrition

 

Πόσο συχνά νιώθεις ότι δεν έχεις χρόνο;

Δεν έχεις χρόνο να ολοκληρώσεις ένα project στην δουλειά

Δεν έχεις χρόνο να μαγειρέψεις και να φας σωστά

Δεν έχεις χρόνο να γυμναστείς

Δεν έχεις χρόνο να δεις τους αγαπημένους σου ανθρώπους

Δεν έχεις χρόνο να ασχοληθείς καν με τον εαυτό σου

 

Όποιον κι αν ρωτήσεις σήμερα, θα σου πει πως δεν έχει χρόνο. Συνέχεια κάτι τρέχει να προλάβει.

Έτσι, πάντα κάτι μένει πίσω για όταν θα βρεθεί η κατάλληλη στιγμή.

 

Υπάρχουν όμως κι αυτοί που τα καταφέρνουν. Πόσες εργαζόμενες μητέρες μαγειρεύουν για τα παιδιά τους, γυμνάζονται και δίνουν τον καλύτερο εαυτό στην δουλειά τους.

Αν κοιτάξεις καλύτερα, σίγουρα θα βρεις κι εσύ κάποιον δίπλα σου που καταφέρνει να χωρέσει όλα αυτά που θέλει μέσα στην ημέρα.

Γιατί η αλήθεια είναι μια: όλοι έχουμε 24 ώρες. Τίποτα παραπάνω, τίποτα λιγότερο.

Ο λόγος που πολλές φορές “δεν προλαβαίνουμε” είναι γιατί δεν βάζουμε τις σωστές προτεραιότητες.

Καλώ ή κακώς, βρίσκουμε χρόνο μόνο για ό,τι θεωρούμε σημαντικό. Μόνο τότε μπαίνει στην λίστα των προτεραιοτήτων μας και αναλαμβάνουμε δράση.

Όταν λοιπόν δεν έχουμε χρόνο να ετοιμάσουμε φαγητό για την δουλειά, είναι γιατί δεν θέλουμε ή ίσως δεν ξέρουμε να οργανωθούμε σωστά.

Όταν δεν έχουμε ποτέ χρόνο για γυμναστική είναι γιατί προτιμάμε να ξαπλώσουμε στον καναπέ ή γιατί ακόμα δεν βρήκαμε αυτή την δραστηριότητα που θα μας ξεσηκώσει.

 

xronos-diatrofi-geonutrition

 

Σίγουρα υπάρχουν μέρες που αυτές οι 24 ώρες μοιάζουν να τρέχουν ανεξέλεγκτα. Ειδικά για αυτές τις ημέρες, αν έχεις προνοήσει, δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα.

(Ρίξε μια ματιά εδώ για τα μυστικά της προετοιμασίας των γευμάτων)

 

Σταμάτα λοιπόν να αφήνεις τις ημέρες να σε προσπερνούν με την δικαιολογία της έλλειψης χρόνου, σταμάτα να σκέφτεσαι τι θα κάνεις…όταν…και εάν…βρεθεί ο χρόνος.

Ξεκίνα ΤΩΡΑ, έστω και με τα επόμενα 2 μικρά βηματάκια:

 

 

Βήμα 1ο:

Πάρε χαρτί και στυλό και οργανώσου

 

Χώρισε το χαρτί σε 3 στήλες που θα αντιπροσωπεύουν:

  1. Τα πράγματα που πρέπει να γίνουν άμεσα (ξεκινώντας από σήμερα)
  2. Αυτά που θέλεις να κάνεις σύντομα (μέσα στους επόμενους 2 με 3 μήνες)
  3. Αυτά που θα κάνεις στο κοντινό μέλλον (μέσα στο επόμενο εξάμηνο)

Κάθε φορά που τελειώνεις κάτι σβήσε το από την λίστα.

Με αυτή την διαδικασία θα πετύχεις 2 πολύ σημαντικούς στόχους:

Θα δώσεις προτεραιότητα σε αυτά που είναι σημαντικά για εσένα βάζοντάς τα στην άμεση λίστα και επίσης, θα βάλεις σε μια σειρά τις σκέψεις και τα σχέδιά σου χωρίς να στριφογυρίζουν όλα στο μυαλό σου ταυτόχρονα.

 

 

Βήμα 2ο:

Παρατήρησε που σπαταλάς τον χρόνο σου

Πολλές φορές, υπάρχει χρόνος, απλά δεν τον εκμεταλλευόμαστε σωστά.

Το να χαζεύεις στα social media για λίγο, μπορεί να είναι χαλαρωτικό, το να scrollarεις βλέποντας χαζά βιντεάκια, ίσως να σε ξεκουράζει….αλλά για 5, 10, 15 λεπτά.

Αν βρίσκεις τον εαυτό σου στην οθόνη του κινητού μετά από μια ώρα…έχεις σπαταλήσει έτσι απλά τον χρόνο σου.

Αν θέσεις σωστά τις προτεραιότητές σου δημιουργείς χώρο και χρόνο για καινούργια πράγματα

 

 

Και να θυμάσαι…δεν υπάρχει ποτέ η κατάλληλη στιγμή. Μπορείς να ξεκινήσεις αυτό που θες δίνοντας τον καλύτερο σου εαυτό, οποιαδήποτε στιγμή.

 

 

 

Sharing is caring

Recommended Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.