6 στόχοι που πρέπει να θέσεις το 2021

Όπως έχω ξαναπεί και σε προηγούμενο άρθρο, δεν μου αρέσουν καθόλου οι New Year’s Resolutions.

Αισθάνομαι ότι ξαφνικά, με το που αλλάξει ο χρόνος, πρέπει ή ακόμα χειρότερα, οφείλω, να γίνω καλύτερη σε όλα.

Να πετύχω ότι δεν πέτυχα πέρυσι και ακόμα παραπάνω.

Στο 92% των περιπτώσεων όλοι αυτοί οι στόχοι που βάζουμε ξεχνιούνται μέχρι τον Φεβρουάριο.

Είναι λογικό. Δεν μπορείς ταυτόχρονα να πετύχεις στην δουλειά σου, να βγάλεις χρήματα, να έχεις ζηλευτή κοινωνική ζωή, να ταξιδεύεις πολύ και να αποκτήσεις επιτέλους το σώμα των ονείρων σου.

Ειδικά σε μια δύσκολη περίοδο όπως αυτή που ζούμε, δεν είναι δίκαιο για τον εαυτό σου να ζητάς τόσα πολλά.

 

 

Αν ξεκίνησες λοιπόν την φετινή χρονιά με την σκέψη ότι πρέπει άμεσα να χάσεις κιλά αυτό το άρθρο είναι για εσένα.

Το 2021 ας αφήσουμε λίγο στην άκρη το άγχος γύρω από τα κιλά μας. Περάσαμε πολλά (καραντίνΕΣ) και είναι λογικό να βγήκαμε λίγο έξω από τα νερά μας.

Η αυστηρή δίαιτα δεν θα σε βοηθήσει.

Αντιθέτως, θα σου δημιουργήσει μεγαλύτερο άγχος, δυσάρεστη εικόνα για το σώμα σου και στο τέλος θα σε οδηγήσει σε πρόσληψη κιλών.

Και μην ξεχνάς! Στο ebook μου θα βρεις τα 3 συστατικά για μόνιμη επιτυχία στην απώλεια βάρους, χωρίς δίαιτες και περιορισμούς.

 

 

Πως να διαχειριστείς την πρόσληψη βάρους:

 

Νο1: Ξεκίνα ένα βήμα την φορά

Κατέγραψε τι τρως μέσα στην ημέρα. Χωρίς να το κρίνεις.

Έτσι, στο τέλος της εβδομάδας θα έχεις μια ξεκάθαρη εικόνα για το πότε και τι καταναλώνεις περισσότερο.

 

Νο2: Αναγνώρισε την πείνα σου

Στη συνέχεια, άρχισε να αναγνωρίζεις την πείνα σου. Είναι διαφορετική η βιολογική από την συναισθηματική πείνα. Τρως όταν σε οδηγεί το στομάχι σου ή τα συναισθήματά σου;

Παρατήρησε και κατέγραψε πότε πιάνεις τον εαυτό σου να τρώει χωρίς να πεινάει.

Τι προηγήθηκε ακριβώς πριν και τι συναισθήματα είχες;

 

Νο3: Φάε πιο αργά και χωρίς περισπασμούς

Δίνοντας χρόνο στον εαυτό μας να αναγνωρίσει ότι έφαγε και να απολαύσει το φαγητό μειώνουμε τις πιθανότητες να φάμε περισσότερο μετά.

Ξέρω ότι οι παραπάνω αλλαγές δεν γίνονται από την μια μέρα στην άλλη. Χρειάζονται υπομονή και σωστή καθοδήγηση.

Είμαι εδώ οποιαδήποτε στιγμή αισθανθείς ότι χρειάζεσαι βοήθεια στην διαχείριση του βάρους σου και στην σχέση σου με το φαγητό.

H δίαιτα δεν είναι πάντα η λύση. Ίσως η δυσκολία σου να χάσεις βάρος βρίσκεται στον τρόπο που το προσεγγίζεις. (ρίξε μια ματιά εδώ)

 

 

 

Aν παρόλα αυτά αισθάνεσαι ότι ΠΡΕΠΕΙ να θέσεις κάποιον στόχο για το 2021 θα σου πρότεινα τους εξής:

 

Στόχος 1: Φτιάξε μια λίστα με όλα αυτά που θέλεις να κάνεις όταν φτάσεις στα επιθυμητά κιλά.

Και τώρα ξεκίνα να κάνεις πράγματα από αυτή την λίστα. Χωρίς να περιμένεις ούτε μια μέρα ακόμα.

Θα εντυπωσιαστείς όταν ανακαλύψεις ότι για να κάνεις σχεδόν όλα όσα βρίσκονται στην λίστα δεν χρειάζεται να φτάσεις σε αυτά τα κιλά πρώτα.

 

Στόχος 2: Καθάρισε τα social media σου από αρνητικά πρότυπα.

Δεν χρειάζεται να ξέρεις πόσο και τι τρώει μια influencer, πόση ώρα γυμναστική έκανε μια διάσημη ή να συγκρίνεις την καθημερινότητά σου με τα stories των άλλων.

Όταν βλέποντας μια δημοσίευση αισθάνεσαι άσχημα ή άβολα, μπορείς απλά να προστατεύσεις τον εαυτό σου κάνοντας unfollow.

Αντιθέτως, υπάρχουν τόσοι λογαριασμοί εκεί έξω που ανεβάζουν προσεγμένο και θετικό περιεχόμενο που μπορείς να ακολουθήσεις.

 

Στόχος 3: Καθάρισε την ντουλάπα σου από ρούχα που δεν σου κάνουν.

Και δεν εννοώ ένα τζιν που κάπως σε στενεύει μετά τις γιορτές. Εννοώ ρούχα που έχεις να φορέσεις για τουλάχιστον 2 χρόνια. Είτε γιατί δεν σου αρέσουν είτε γιατί δεν σου κάνουν.

Τα ρούχα είναι για να τα φοράμε. Για να αισθανόμαστε καλά μέσα σε αυτά. Δεν είναι τρόπος αυτοτιμωρίας αν πήραμε κιλά και δεν μας κάνουν. Επίσης, δεν μας κολακεύουν το ίδιο όταν περνάει ο καιρός. Το σώμα μας αλλάζει, εξελίσσετε. Τα ρούχα στην ντουλάπα μένουν ίδια. Και γιαυτό καλό είναι να αντικατασταθούν.

Θα αισθανθείς πολύ καλύτερα όταν ανοίγεις την ντουλάπα σου και βρίσκεις μόνο ρούχα που σου κάνουν. Επίσης, θα αισθανθείς ακόμα καλύτερα όταν δωρίσεις τα παλιά σου ρούχα σε κάποιον που τα χρειάζεται περισσότερο. (δώρισε τα εδώεδώ εδώ και εδώ)

 

Στόχος 4: Κάνε κομπλιμέντα που δεν σχετίζονται με το βάρος.

Το κάνουμε νομίζοντας ότι επιβραβεύουμε τον άλλον. Ωστόσο, δεν πετυχαίνουμε τίποτα καλό έτσι.

Δημιουργούμε περισσότερο άγχος στον παραλήπτη του σχολίου καθώς υπονοούμε ότι πριν δεν μας άρεσε ή ότι τώρα θα πρέπει να παραμείνει έτσι.

Αντί για:

“Ομόρφυνες, αδυνάτισες;”

“Έγινες μια κούκλα. Πρέπει να έχεις χάσει κιλά ε;”

Προτίμησε:

“Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω.”

“Φαίνεσαι ανανεωμένη και χαμογελαστή. Χαίρομαι που σε βλέπω έτσι.”

 

Στόχος 5: Πρόσεξε τις λέξεις που χρησιμοποιείς για τον εαυτό σου

Όπως και στα σχόλια για τους άλλους, έτσι και στους χαρακτηρισμούς προς τον εαυτό μας έχει σημασία να χρησιμοποιούμε τις σωστές εκφράσεις.

Σκέψου τον εαυτό σου σαν ένα μικρό παιδί. Που πρέπει να του μιλάς με όμορφο τρόπο. Με υπομονή και κατανόηση.

Θα έλεγες ποτέ σε ένα μικρό παιδάκι: “Πάλι τρως; Σαν γουρούνι έχεις γίνει.”

Γιατί να πεις λοιπόν κάτι τέτοιο στον ίδιο σου τον εαυτό;

 

Στόχος 6: Μαγείρεψε περισσότερο

Μαγείρεψε με τον τρόπο που σου αρέσει, πειραματίσου με τα υλικά και τις γεύσεις. Δοκίμασε νέες συνταγές. Η μαγειρική είναι μια μορφή θεραπείας. Δημιουργείς κάτι, με τον τρόπο που εσύ θέλεις, για εσένα.

Τι άλλο θα ήθελες να προσθέσεις; Ποιο στόχο θα θέσεις για το 2021;

 

Αν θέλεις να θυμάσαι πάντα τους 6 στόχους, κάνε screenshot το παρακάτω infographic και κράτα το στο κινητό σου για υπενθύμιση

 

6-stoxoi-2021-geonutrition-stylianopoulou

 

Μοιράσου αυτό το άρθρο με κάποιον που πιστεύεις ότι θα τον βοηθήσει πολύ.

 

 

Sharing is caring

Recommended Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *