Θέλω να χάσω βάρος άμεσα. Τι να κάνω;

Τον τελευταίο καιρό πολλοί από εσάς ίσως αισθανθείτε ότι φάγατε λίγο παραπάνω.

Κάτι το μαγείρεμα, κάτι οι πολλές ώρες στο σπίτι και το τσιμπολόγημα, δεν θέλει και πολύ.

Οπότε λέτε στον εαυτό σας τώρα “Τα κόβω όλα”, “μπαίνω σε αυστηρή δίαιτα”, “μέχρι το Καλοκαίρι πρέπει να χάσω 10 κιλά”

Σας θυμίζουν κάτι αυτές οι φράσεις;

Πόσες φορές τις έχετε πει στο παρελθόν; Που καταλήξατε;

Κάθε φορά που μας πιάνει αυτή η ακατανίκητη μανία να χάσουμε όλα τα παραπανίσια κιλά που (χρόνια τώρα) έχουμε, να ξεκινήσουμε καθημερινά γυμναστική, να γίνουμε άλλοι άνθρωποι, καταφέρνουμε απλά να σαμποτάρουμε περισσότερο τον εαυτό μας.

Δεν χρειάζονται απελπισμένες κινήσεις

Ο οργανισμός μας δεν είναι διακόπτης που θα ξεκινήσει να καίει και να χάνει θερμίδες.

Αυτό που πραγματικά χρειαζόμαστε είναι ένα σωστό σχέδιο δράσης

 

Πάμε να το δούμε στα 4 βήματα που ακολουθούν

 

1. Το κίνητρο είναι η κινητήρια δύναμη

Το έχουμε ξαναπεί και σε προηγούμενο άρθρο. Αν δεν βρούμε το πραγματικό γιατί, δεν πρόκειται να διατηρήσουμε για πολύ την προσπάθεια απώλειας βάρους.

Ρώτα τον εαυτό σου: Γιατί θέλεις να χάσεις βάρος;

Συνέχισε μέχρι να ανακαλύψεις το πραγματικό κίνητρο που θα σε στηρίξει κι όχι την πιο εύκολη δικαιολογία

weight-loss-geonutrition

2. Φτιάξε S.M.A.R.T. στόχους

Βρήκαμε το κίνητρο, το πραγματικό “γιατί” θέλεις να χάσεις βάρος. Τώρα πάμε να το κάνουμε πράξη. Από που θα ξεκινήσεις; Τι θα πρωτοαλλάξεις;

Θέσε έξυπνους στόχους και στόχευσε στην κατάκτηση ενός από αυτούς κάθε φορά.

Μην σκέφτεσαι τα 10 κιλά που έχεις μπροστά σου μέχρι το Καλοκαίρι.

Σκέψου τα 3 κιλά μέχρι το τέλος του μήνα.

Με μικρά βήματα και βάζοντας εφικτούς στόχους δεν θα νιώσουμε ότι αποτυγχάνουμε.

Αυτό μας δίνει αυτοπεποίθηση να συνεχίσουμε.

3. Οργάνωσε την κουζίνα σου

weight-loss-geonutrition

Υγιεινή διατροφή χωρίς μαγείρεμα δυστυχώς δεν υπάρχει.

Χρειάζεται να δοκιμάσουμε, να αφιερώσουμε λίγο χρόνο και να πειραματιστούμε με την μαγειρική.

Όχι απαραίτητα κάθε μέρα, φτιάχνοντας ακόμα και πολύ απλά φαγητά όπως μια ομελέτα ή ένα σάντουιτς.

Tips:

  • Διαλέγουμε φρέσκα φρούτα και λαχανικά που μας αρέσουν
  • Εντάσσουμε τα όσπρια στην διατροφή μας
  • Αποφεύγουμε να αγοράζουμε τρόφιμα-πειρασμούς

 

4. Βάλε κίνηση μέσα στην μέρα

Ένα καλό που βγήκε από την καραντίνα είναι ότι όλοι αρχίσαμε να περπατάμε περισσότερο. Να κάτι που μπορούμε να κρατήσουμε.

Ακόμα και με λιγότερο χρόνο στην διάθεση μας μπορούμε να εντάξουμε την άσκηση στην καθημερινότητα.

Από την εμπειρία μου σας λέω ότι: για γρήγορη απώλεια βάρους η άσκηση είναι απαραίτητη.

Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν για να χάσουμε τα παραπανίσια κιλά της περιόδου που πέρασε;

  • Βρίσκουμε το κίνητρο που θα μας δώσει δύναμη
  • Φτιάχνουμε έξυπνους στόχους
  • Οργανώνουμε την κουζίνα μας
  • Δεν ξεχνάμε την άσκηση

 

 

Αν όλα αυτά σου ακούγονται πολλά και σε αγχώνουν, μπορείς πάντα να επισκεφτείς έναν επαγγελματία Διαιτολόγο. Θα σε βοηθήσει να προσαρμόσεις όλες αυτές τις πληροφορίες στην δική σου καθημερινότητα και τις δικές σου δυνατότητες.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s