4 μύθοι για τον μεταβολισμό σου καταρρίπτονται!

Πριν λίγο καιρό έγραψα ένα άρθρο σχετικά με τον μεταβολισμό

Διαπίστωσα από τα σχόλια που μου στείλατε, ότι σας βοήθησε να ξεκαθαρίσετε τι πραγματικά σημαίνει ο όρος μεταβολισμός και πως επηρεάζεται

Στο σημερινό άρθρο λοιπόν, θα καταρρίψουμε μαζί 4 από τους πιο γνωστούς μύθους που υπάρχουν σχετικά με τον μεταβολισμό

Πριν συνεχίσεις, ρίξε μια ματιά στο άρθρο που λέγαμε

 

Μύθος Νο1

 

Το πρωινό ενεργοποιεί τον μεταβολισμό

pexels-photo-949069

Το πρωινό είναι πράγματι σημαντικό γεύμα μέσα στην ημέρα. Μας δίνει ενέργεια και απαραίτητα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε

Όμως, όπως σου έχω ξαναπεί σε προηγούμενο άρθρο, η παράλειψή του δεν θα επηρεάσει το βάρος σου και σίγουρα δεν θα “ρίξει” τον μεταβολισμό σου

Μάλιστα, σε μια μελέτη παρατήρησαν την διαφορά στις μεταβολικές λειτουργίες όσων έτρωγαν ή όχι πρωινό

Μάντεψε, δεν βρήκαν καμία!

Ωστόσο, όσοι έτρωγαν πρωινό ανέφεραν ότι γυμνάζονταν περισσότερο, επομένως ίσως το πρωινό να μην ενεργοποιεί τον μεταβολισμό μας όπως νομίζουμε, αλλά σίγουρα μας δίνει αρκετή ενέργεια για πρωινή γυμναστική

 

Μύθος Νο2

 

Υπάρχουν τροφές που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό

pexels-photo-734983.jpeg

Πράσινο Τσάι, Καυτερή πιπεριά, Νερό με λεμόνι, ξύδι, γκρέιπφρουτ…και η λίστα συνεχίζεται

Στην πραγματικότητα δε υπάρχει βιβλιογραφία που να υποστηρίζει πως όλες αυτά τα τρόφιμα ενεργοποιούν τον μεταβολισμό

Μάλιστα, όταν μελέτησαν συγκεκριμένα το πράσινο τσάι, βρήκαν ότι μια γιγα-δόση εκχυλίσματος τσαγιού σε μορφή χαπιού, αυξάνει τον μεταβολισμό περίπου 2% (αν έπαιρνες 2000 θερμίδες καθημερινά, με το τσάι θα έχανες μόνο 7 θερμίδες)

 

Μύθος Νο3

 

Αν τρως αργά το βράδυ ρίχνεις τον μεταβολισμό

 

Σε παλιότερο άρθρο είχαμε αναλύσει όλους τους λόγους που είναι ΟΚ να τρως αργά το βράδυ

Περίπου για τους ίδιους λόγους, δεν πρόκειται να σε βλάψει το φαγητό πιο αργά το βράδυ

Αν βρίσκεσαι μέσα στο όριο των θερμίδων που χρειάζεσαι καθημερινά, δεν έχει σημασία η ώρα που τις καταναλώνεις

 

Μύθος Νο4

 

Οι λεπτοί άνθρωποι έχουν καλύτερο μεταβολισμό

pexels-photo-789694.jpeg

Πόσες φορές έχουμε ακούσει για ένα φίλο που τρώει ό,τι θέλει και παραμένει λεπτός

Στην πραγματικότητα όμως, τρώει όντως τόσο πολύ;

Μήπως στο σύνολο της ημέρας δεν καταναλώνει τελικά όσες θερμίδες νομίζουμε;

Ο βασικός μεταβολικός ρυθμός ενός παχύσαρκου ατόμου είναι στην πραγματικότητα μεγαλύτερος από ενός πολύ λεπτού

Αυτό που αλλάζει είναι η φυσική δραστηριότητα μέσα στην ημέρα, η ποσότητα των θερμίδων που τελικά καταναλώνεται και φυσικά παίζουν ρόλο και τα γονίδια

 

4 από τους συνηθέστερους μύθους για τον μεταβολισμό σου μόλις καταρρίφθηκαν!

Ποιόν άλλον θέλεις να αναλύσουμε σε επόμενο άρθρο;

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s