Τι τρώει ένας διαιτολόγος;

Τρουφάκια και κρέπες…τα λατρεύω!

Ναι όντως τα λατρεύω κι ας είμαι διαιτολόγος, όπως λατρεύω τα μακαρόνια, την pizza και πολλά ακόμη από αυτά που, για κάποιο λόγο, όταν γίνεις διαιτολόγος, θεωρούν ότι δεν αγγίζεις ποτέ ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε

Να για παράδειγμα εδώ, αποχαιρετάω το τελευταίο energy bite με lime από ένα ολόκληρο σακουλάκι που μου έδωσε ο Μάνος από το Εύχυμον για δοκιμή

Κι εδώ βλέπεις το δώρο της αποφοίτησής μου από τους φίλους μου

Κρεπιέρα

Spoiler Alert… είναι κρεπιέρα

 

 

 

 

 

 

 

Το επάγγελμα του διαιτολόγου συνδέεται πολύ συχνά με την έννοια της στέρησης φαγητού, της εξαντλητικής δίαιτας και γενικά της αυστηρότητας απέναντι στο φαγητό

Υπάρχει η παρανόηση ότι ως διαιτολόγος, ακολουθείς  συνεχώς αυστηρή δίαιτα, την οποία ενίοτε επιβάλλεις και στους πελάτες σου

Κάπου εδώ πρέπει να σου αποκαλύψω ένα μεγάλο μυστικό…

Οι λιγούρες δεν εξαφανίζονται όταν παίρνεις πτυχίο Διαιτολογίας

 

Ωστόσο, ακόμα κι αν συνεχίζεις να απολαμβάνεις αυτές τις λαχταριστές αμαρτίες, έχεις  βρει την ισορροπία που χρειάζεται και αυτό είναι το κλειδί

 

Ποιος είναι ο ρόλος του Διαιτολόγου;

 

Ένας διαιτολόγος είναι ουσιαστικά ο συνδετικός κρίκος που θα μεταφράσει την βιοχημική πορεία της τροφής και τη λειτουργίας της στον οργανισμό, σε απλές και εξατομικευμένες οδηγίες για τον καθένα

Είναι εκείνος που θα εντοπίσει και θα επιλύσει προβλήματα στην συμπεριφορά, την οργάνωση και τις συνήθειες απέναντι στο φαγητό που χωρίς να συνειδητοποιούμε επηρεάζουν την υγείας μας

Θα βοηθήσει εκείνους που έχουν ιδιαίτερες ανάγκες να οργανώσουν σωστά την ποιότητα και την ποσότητα των γευμάτων τους (εγκύους, αθλητές, βρέφη κα)

Είναι ακόμα αυτός που θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση παθολογικών καταστάσεων όπου η διατροφή παίζει σπουδαίο ρόλο (κοιλιοκάκη, σακχαρώδης διαβήτης, μεταβολικά νοσήματα, μετεγχειρητικές καταστάσεις, αλλεργίες, υπερλιπιδαιμίες, δυσθρεψία, ευερέθιστο έντερο κα)

 

Το πιο σημαντικό κομμάτι της δουλειάς ενός διαιτολόγου είναι ο άνθρωπος που έχει απέναντί του

 

 

6 μυστικά για να τρως σαν επαγγελματίας διαιτολόγος, χωρίς στερήσεις

 

1.Ξεκίνα με γερές βάσεις

Βάλε τα φρούτα και τα λαχανικά καθημερινά στο διαιτολόγιό σου

IMG_4551

Πάντα να συνοδεύεις το γεύμα σου με σαλάτα ή ακόμα σαν κυρίως γεύμα όταν θες κάτι πιο ελαφρύ. Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές ιδέες να δοκιμάσεις εκτός από την κλασσική σαλάτα μαρούλι-κοτόπουλο της δίαιτας.

2.Περιόρισε το τσιμπολόγημα

Είναι μια συνήθεια που έχουμε όλοι μας, δύσκολη να κοπεί. Ωστόσο αν καταγράψεις έστω και για 2 μέρες τι τρως θα ανακαλύψεις πως ένα μεγάλο μέρος των περιττών θερμίδων σου προέρχεται από το τσιμπολόγημα

3.Ακολούθησε τον κανόνα του 80%

Προσπάθησε δηλαδή τα υγιεινά και ισορροπημένα γεύματα να αντιστοιχούν στο 80% των γευμάτων που καταναλώνεις. Με λίγα λόγια μέσα στην εβδομάδα υπολόγισε ένα μόνο κυρίως γεύμα να είναι λιγότερο υγιεινό και να καταναλώσεις μια φορά γλυκό

4.Κουνήσου από την θέση σου

Βρες μια μορφή άσκησης που σου ταιριάζει και ξεκίνα

Για το καθένας μας υπάρχει κάτι ιδανικό, είτε είναι γυμναστήριο, τρέξιμο και περπάτημα είτε πιο περίεργα και extreme αθλήματα

Capoeira-in-Athens-Panormou
Εμένα με κέρδισε η Capoeira. Εσύ τι καινούργιο θα δοκιμάσεις;

 

Η έλλειψη χρόνου είναι πρόβλημα για τους περισσότερους αλλά τα οφέλη της άσκησης στο σώμα, στην υγεία, στην ψυχολογία και στην αυτοπεποίθησή μας αξίζουν τον κόπο

 

5.Μην φοβάσαι την ζυγαριά

Έρευνες έχουν δείξει ότι η συχνή ζύγιση βοηθάει στον έλεγχο του βάρους. Βέβαια, δεν χρειάζονται υπερβολές γιατί το σώμα μας από την μια μέρα στην άλλη υπόκεινται σε μεταβολές που δεν έχουν πάντα σχέση με τα κιλά

Το ζύγισμα 1 φορά την εβδομάδα, ίδια μέρα και ίδια ώρα της ημέρας είναι ένας πολύ καλός οδηγός για να ελέγχουμε το βάρος μας

6.Μην τα παρατάς

Δεν είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Με οργανωμένη προσπάθεια και υπομονή όντως θα ρυθμίσεις το βάρος σου. Ακόμα και αν υποκύψεις σε πειρασμούς, βρες το κουράγιο και ξεκίνα από εκεί που ήσουν, τα αποτελέσματα θα σε ανταμείψουν

 

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα δεις ένα διαιτολόγο να τρώει σοκολάτα θυμήσου αυτό:

Ο διαιτολόγος αγαπάει το φαγητό όσο και εσύ

Γνωρίζει πολύ καλά πόσο δύσκολη είναι η προσπάθεια που κάνεις να ρυθμίσεις το βάρος σου

και θα σε βοηθήσει μέσα από μικρές αλλαγές στις καθημερινές σου συνήθειες να δεις με άλλο μάτι την υγιεινή διατροφή και να απολαμβάνεις το φαγητό χωρίς ενοχές

 

Μπορείς να πάρεις μια ιδέα από τον τρόπο προσέγγισής μου Δωρεάν εδώ

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s